dimarts, 25 d’octubre del 2011

Nou blog en anglès

Ara si que ja ens hem tornat bojos del tot !!! Hem començat a escriure un nou blog en anglès.

La idea de crear aquest nou blog ens ha vingut per dues raóns:
la primera raó es per intentar practicar i millorar el nostre nivell d'anglès (aquí no s'hi val fer trampa i utilitzar cap traductor online per escriure ¿eh?  )
La segona raó és per a intentar contactar també amb famílies d'Estats Units, per que es el país on més adopcions s'estàn fent. Ens agradaría coneixer com porten aquest procés i interactuar una mica amb ells...

Tot i que de moment, les entrades son semblants a les que hi ha publicades en aquest blog, la intenció es que portin camins paralels i no siguin simples "traduccions" del català a l'anglès.

Si entreu, anireu veient que la redacció de les entrades va cambiant... es normal, perque he demanat a la meva professora d'anglès que s'hi connecti de quan en quan i em vagi donant "pistes" dels meus errors ( If you're reading this... Hello Martaaaa !!! Thank you for your help !!!)

Així doncs, ja ho sabeu, si voleu veure el meu nivell "increïble" d'anglès i riure una mica... el link es el següent:

Això sí... si us apunteu i feu algún comentari ha de ser en anglès... ¿eh? que si no la meva profe s'enfadarà !!

Saluuut !!

A la meva cuca:   Ja veus, cuca, als papas encara no els han tornat els passaports !! menys mal que no necessitem sortir del país... però bé, espero que els papers ja estiguin viatjant i d'aquí a poc ens donin la notícia de que ja estem registrats. Espero que el pròxim pas sigui rebre la teva fotografía i veure't per primera vegada...

11 comentaris:

  1. Ostres, tu, això és feina, eh? Però és una bona manera de practicar... Ja em perdonareu si no hi participo... jo i l'anglès no ens entenem gaire! Abraçades cargoleres!

    ResponElimina
  2. Si noia!!! el pròxim blog, ja el faré en Rus!!! je,je,je

    Ara seriosament, ha estat una forma d'obligar-me una mica més a practicar un tipus de vocabulari menys professional, i més col.loquial. A mes, la meva profe m'ajudarà corregint-me... per si de cas

    ResponElimina
  3. Molt bé, però tenint en compte el meu nivell, més val que segueixi amb català el blog.!!! Jeje,en el fons feria tramps, i feria servir el traductor.

    ResponElimina
  4. Ja m'he fet seguidora del vostre "english blog", jejeje, tot i que no el domino gaure, pero m'ha encantat l'idea i aixi, practicaré una mica.
    Petonets

    ResponElimina
  5. Muy buena idea!!! Ahora mismo lo visito!!! Un besito!

    ResponElimina
  6. Molt bé Xavi! Ja era hora que posessis un idioma fàcil d'entendre i que no em requereix de google translator per deixar-te missatges ... : p

    Una abraçada forta fera!!

    ResponElimina
  7. Hombre Fran, que alegria encontrarte por aquí...
    oye, pues nada... a ver si te veo en el otro blog comentándome en inglés.

    un abrazo, tío !!

    ResponElimina
  8. Que valents sou!!! Però així s'aconsegueixen les coses.Em faré seguidora també d'aquest blog.

    ResponElimina
  9. Hola chicos!! Nosotros estamos intentando adoptar en Vietnam, nos hacemos seguidores vuestros y os dejamos nuestro enlace por si quereis daros una vuelta por nuestro blog y seguirnos.. http://tequieroenana-paso2.blogspot.com/ UN abrazo!

    ResponElimina
  10. ei... que t'he entès perfectament (da, da Ruskii)
    Per això trigaré una miqueta mès !!

    ResponElimina