dimarts, 17 de gener del 2012

Extra... Extra !!! Noticies fresques !!!



Per fí hi ha noticies !!! no son bones... però com a minim la cosa comença a despertar-se després del Nadal.
Aquest migdía, he rebut un correu de la Delegada de la nostra ECAI i la veritat és que el cor se m'ha tornat boig !!  quan he començat a llegir, ja m'he anat tranquilitzant...
Ens han dit que ja han començat a rebre noves confirmacions de registres a la Regio de Chita, tot i que, de moment el nostre expedient encara no està confirmat.
Noi !! la veritat és que no son bones noticies... però com he dit avans és millor això, que no rebre absolutament res... Al rebre aquesta noticia, ja m'he animat a preguntar una miqueta... a veure si els hi conseguía treure alguna coseta més, i... Bingo !! els hi he tret una informació que de moment no ens havíen donat mai !!


De moment ja sé que s'han confirmat 5 expedients que anaven avans que nosaltres, i que queden tres expedients per confirmar (entre els que està el nostre). Per tant, tenim un mínim de 5 parelles davant nostre.

La veritat és que no m'entenc massa ni jo mateix... Avuí hauría d'estar trist, perque seguim igual, tot i que la roda ja ha tornat a rodar... però que voleu que us digui... la veritat és que no em sento així. Cada cop que rebo alguna noticia, em sento, no se... com més viu.
La explicació que ens han donat de per què han trigat tant a confirmar dels registres, és perque el Ministeri no volía registrar nous expedients fins no acabar amb els expedients registrats durant l'any passat. Imagino que volíen "fer net" avans de tornar a acceptar registres, el qual em dona esperances de que, potser, ara agafarèm una miqueta més de velocitat... i que els temps d'espera de 6 mesos que es preveuen des del registre fins l'assignació, ara es reduïràn ¿a vosaltres que us sembla?

Ara mateix no m'importa viatjar 2, 3, 4 o vint vegades !!! ara mateix estic centrat en rebre la confirmació d'una santa vegada i començar a esperar la tant ansiada i esperada assignació de la nostra cuca. Ara ja vull apuntar en el meu famós "quadern de bitàcola" una marca més assolida. ¿el recordeu?


Com podeu veure en el quadern, tenia prevista la confirmació del registre per a la primera setmana de febrer... ara falta veure de quant m'equivoco (espero que sigui de poc). El que ja és mooolt més dificil és que el primer viatge sigui a l'Abril  ¿oi? :-(    be... potser amb una miqueta de sort (que ja ens toca) no farà falta moure aquest ventall que preveu el primer viatge entre Abril i Juliol... M'encantaría anar-hi quan encara faci fret, m'encantaría anar una segona vegada quan faci calor i tornar per anar a buscar la nostra cuca avans de que torni a fer massa fred...

Vinga, vinga, vinga !!! avui em sento molt més animat !!

Per cert... He rebut tres preciooosos desitjos i faré una entrada per a ensenyar-vos els. Jo encara he de fer els meus... però entre el viatge a Madrid i el regal que estic fent per a la meva nebodeta Alba que farà un anyet aquest dijous, vaig de bòlid !!!

Ja us ensenyaré el que estic fent quan ho tingui acabat... je, je, je... Alba, carinyo... una miqueta de paciencia ¿eh?

Per a la meva cuca:
Cuca meva, no et pots imaginar l'efecte que produeix en mi,  rebre una noticia... tot i que no sigui la esperada. Em sento viu, em sento optimista, em sento mes a prop teu... Cada cop que parlo amb la Ecai, sento que dono un pas més per a apropar-me a tu, i avui m'han donat aquesta "dosi" d'adrenalina per a poder aguantar uns quants díes més. Espero que les meves previsions s'acompleixin.

M'agrada pensar que tota l'energía que gasto pensant en tú t'arriva d'alguna forma i et reconforta en aquestes nits fredes i solitàries... Un petó molt fort, carinyo meu.









7 comentaris:

  1. clar que si!!! hem de ser positius i optimistes!!!
    El teu organigrama em té acollonida.....jijijijiji Tant de bo es compleixi tal i com està!!!!!!!
    Em commou sempre les paraules que adreces a la vostra cuca...
    Ànims macos...que aviat un pas més!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies guapa !!
      Per la fulla de ruta... que no t'acolloneixi !!! fer previsions forma part de la meva feina diària... així que tampoc em ve tant de nou
      Les paraules a la meva cuca !! això sí que em ve de nou !! ;-)

      Elimina
  2. M'encanta aquesta fulla de ruta!!! M'has de dir amb quin programa la fas!!!! ;-)

    I si senyor, la notícia que has tingut no és per estar trist ni molt menys!!! És un altre gran pas fet, i que encara us acosta més a la vostra cuca (o al vostre cuco, oi????? Jjjj)

    Una abraçada imfelicitats per la notícia!!

    ResponElimina
  3. Aisss, como m'agrada el teu possitivisme!! Vaig a continuar amb el meu propósit d'any nou, així que m'impregne bé del sentiment i que se'm pegue alguna cosa, jejeje.
    Un abraç.

    ResponElimina
  4. Si señor el possitivisme es importan!!!!! y mes per aguantar un poc mes. ja voreu com despres el impuls es mes gran.

    una abraçada

    ResponElimina
  5. M'alegro que estigueu animats!
    El teu organigrama és genial! A veure si tot arriba abans del previst... tant de bo!
    Em deixes intrigada amb això que li prepares a l'Alba... Ja ens ho ensenyaràs!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. A mi la setmana pasada em va pasar alguna cosa semblant!!!. Vaig parlar amb la ECAI, i tindre noticies, sempre em sembla millor que no saber res. Des de llavors estic com més tranquila.

    Molts petonets guapossss!!!

    ResponElimina