dilluns, 5 de desembre del 2011

Nou estil per a acabar l'any

Hola a tothom.

A falta de tenir més noticies, he decidit entretindre'm canviant l'aspecte del blog...

Ara que estem a punt d'entrar a la estació més fosca i freda de l'any, he pensat que estaría bé donar l'hi un toc de color més "primaveral". ¿Que us sembla?

Espero que us agradi més aquest nou estil....

A la meva cuca: ¿que et sembla, rateta? espero que t'agradi més aquest nou estil. Et prometo que la primera entrada que faci, serà del teu diari ¿d'acord?
Per cert, ja estàs a -27 i baixant... que t'abriguin força ¿eh?... Suposo que ara ja no us deixaràn sortir massa fora al carrer, perque si no, agafaríes una galipandria de campionat mundial !!
Bueno, cuca...ja saps que el papa i la mama tenim moltes ganes de venir a veure't, que t'estimem molt molt i molt i que tota la familia està esperant amb moltes ganes la teva arrivada, especialment la teva cosineta, la Alba, que ara té 10 mesets i que de ben segur hi jugaràs un munt. Ja veuràs que bé us ho passareu !!!


Спокойной ночи, дорогая !
  
Actualització (18/4/2012)

Per al Marc: Marc, fill meu, avuí es el dia en que et concevim. Aquesta nit, començaràs a "existir". 
Un òvul es començarà a desdoblar dins la panxona de la mama, i anirà creixent... ara 2 cèl.lules, després 4, després 8... 16... 32... 64. i així anirà creant, cèl.lula a cèl.lula tot el teu ser... les teves mans, els teus peus, el teu nas, la teva boca, els teus ulls... fent una "màquina" perfecte. La mès complexe i perfecte que existeix.
A partir de demà, tot i que nosaltres encara no ho sabrèm, a casa ja serèm 3 !!!



6 comentaris:

  1. Xulíssim el nou look del blog! Molt fresc, m'agrada!
    Abraçadotes!

    ResponElimina
  2. A mi també m'agrada molt!
    I a veure si tots comencem aquest nou any que arriba amb molta força.
    ànims!!

    ResponElimina
  3. Je je je amb el fred que fa per allá segur que aixo fa que entrin en calor .. una abraçada molt forta parella.. Aquest any es es nostre.. ya voreu...

    ResponElimina
  4. Me gusta la "nueva cara del blog"!!!
    Ojalá venga pronto y podáis darle todo el calorcito que necesita.
    Un besote!!!

    ResponElimina
  5. A mi també m'agrada molt!!! Crec que també li donaré una nova visió al meu, jejeje
    Petonets

    ResponElimina
  6. Holaaa!! L'altre dia pensava... fa temps que en Xavier i la Pilar no fan cap entrada al bloc... i és que no em surt la seva actualització a la llista dels meus blocs... I RESULTA QUE NO HI EREU!!!! PERÒ QUÈ VAIG FER EL DIA QUE US VAIG POSAR???? SUPOSO QUE NO HO DEURIA HAVER DESAT... QUIN DESASTRE SÓC!!

    Però ara ja està arreglat, i em podré posar al dia de les vostres noticies... ;^)

    I el canvi d'estil m'agrada molt!!! De fet, jo ho faig a cada canvi d'estació... i ara, toca fer el canvi d'hivern, que encara no l'he fet, i això que ja han començat els primers freds... (i els primers vents...... ;^)

    una abraçada!

    ResponElimina